PPDSB KE ARAH SPK MS ISO 9001:2015

Mantap Kualiti, Teguh Jatidiri

Selasa, 23 September 2014

Tentatif Audit SIRIM

Objektif Audit:
1. Untuk menentukan pematuhan berterusan sistem pengurusan kualiti pelanggan kepada standard ISO 9001.
2. Untuk menilai keupayaan sistem pengurusan bagi memastikan pelanggan memenuhi keperluan undang-undang, keperluan peraturan dan kontrak, jika berkenaan.
3. Untuk menilai keberkesanan sistem pengurusan bagi memastikan pelanggan sentiasa mencapai objektif perkhidmatan seperti yang dinyatakan.
4. Mengenalpasti langkah penambahbaikan sistem pengurusan yang telah diambil.
5. Menilai perubahan yang telah dibuat kepada sistem pengurusan kualiti.
6. Untuk mengesahkan keberkesanan pelaksanaan tindakan pembetulan yang timbul daripada penemuan audit yang lepas.

Tarikh : 24 September 2014
9.00 pagi - Semua warga PPD Sabak Bernam Berkumpul di Bilik Mesyuarat Utama
- Majlis Pembukaan
- Ucapan Pengerusi Majlis
- Bacaan Doa
                - Ucapan PPD/MR - Taklimat Sistem Pengurusan Kualiti  
                - Taklimat wakil juru audit SIRIM
                * Pakaian (L) Rasmi Pejabat / Long Sleeve, slack, tie dan jaket rasmi PPD/blazer
                                 (P) Kemas / sopan dan blazer
9.30 pagi         - Minum pagi (Semua warga PPD)
10.00 pagi - Proses audit bermula
12.30 tgh         - Makan tengah hari (Semua warga PPD)
2.00 petang - Proses audit bersambung
5.00 petang - Proses audit berakhir

Tarikh : 25 September 2014
9.00 pagi         - Minum pagi (Semua warga PPD)
9.30 pagi         - Proses audit bermula
12.00 tgh         - Makan tengah hari (Semua warga PPD)
3.00 petang - Proses audit bersambung
5.00 petang - Proses audit berakhir

Tarikh : 26 September 2014
4.30 petang     - Mesyuarat Penutupan di JPN Selangor

Tiada ulasan: